Sunday, March 11, 2012

Chapter 7

This week went by way too slow, so today's finally weekend. Fe gathering i9er eb bait yedity side my father * Khaled - Mesk - Fara7 * so I decided to go there, I don't know why.. I just wanted to go! A7es abe ashouf Khaled, mu 3ashan I like him aw shey.. Abe a8hera!

So I wore my skinny baby blue jeans, black leather jacket with a purple scarf and I wore my black leather boot, put on some make up, waved my hair.. And I was ready to go!

Mama: " 3eshtaw shel6ary ray7a elyam3a? "

Me: " Bes.. Wedy arou7 "

Mama: " Chena 9ertay close weya Mesk o Farah wela yet'haya2li? "

I gave her my innocent smile " Yeah "

Mama: " Hmm, bes deray balech "

" La t7aten " I replied.

I told Wahab that I was going to my grandmother's house o kan 7ail emnafis!

Me: " Wahab lazim arou7 asalem 3ala my cousins o 3amati, men ziman ma shift'hum "

Wahab: " Ee ok Lulu ana ma gelt shay bes rou7ay eb youm thane mu 8a9eb belyoum ele Khaled mawjoud feeh! "

Me: " Ohma no3hom etha re7t zirt'hom yamsikoni maska oo ag3ad ebro7e, bes etha re7t today elbanat mawjoden 3al a8al awanis nafsy "

Wahab: " Kaifich zain! "

Me: " :* "

He updated his status " Ye'3ar galbi kether ma t7ebek elnas;') "

7asait wedy ared 3alaih eb my status, I don't know why bes 7asait aby!

So I updated " Min yegoul ene le'3airek? Ana lek mane le'3airek "

2 minutes later " i 'Love you!<3 "

Akhhh!

This is torture!

He texted me " Tc;* "

Me: " Inshalah!xx "

Wahab: " Etha galech Khaled ay shay please goleli "

Me: " Inshalah;p "

So wi9alt bait yedity, salamt 3alaihom o ga3adt with Mesk and Farah..

I was waiting for Khaled, bes shakla mara7 eyey!

So I tweeted " @ grandma's with Mesk & Farah "

10 minutes later he tweeted " Omw to grandma's "

I was waiting for him to show up..

3ugob ne9 sa3a wela eyey, ga3ad jbalna o he was staring!

Ga6a3ny khaz!

He texted me " We need to talk "

Me: " I dnt think so "

He replied " Mashy walah mashy 5alech 3anday;) "

7egarta, a7es chena nar eb ti6la3 men 3yona!

I went back home ta8reban @ 11 and I slept early lana tomorrow we're going to 360, 7ajzen movie ma3a my friends!

I woke up the next day at 10:30..

3ala ma tema8a6t, took a shower.. Waved my hair * again *

I wore my dark blue skinny jeans, and a cute gray top ma3a scarf tiger, and a black leather boot!

We went to 360, o ka el3ada ZA7MA mu 6abe3eya, I hate going to 360 or avenues during weekends.. jed ma yendakhlon, o elshabab ma95ara emghazal oo suwalif.

Lama kena ga3den namshy fay 6agat chatfe and she whispered " Wahab "

My heart skipped a beat " WAINA? "

Fay: " Kaho 3ala elyemen "

He was wearing a navy short, o baby blue polo shirt oo emsawy sha3ra slick lai wara!
God knows shkther wedi aro7 alema lama maku a8wa menha!!

I checked my phone wela Wahab emkalemny " 360 ha;p "

Me: " Hahaha yeah! Shyaybek? "

Wahab: " Yaboun yet'3adon bara elshabab, wentay shyaybech? "

Me: " Benshuflena 7ajz cinema o bnetghada "

Wahab: " Aha, derbalech! Tara wayed za7ma o ma9khara.. La t6awlun wayed! "

Me: " 7atan ent lat6awel "

Wahab: " Why?x_x "

Me: " Mmmmm because.... ;p "

Wahab: " Mmmm? "

Me: " Shinu x_x? "

Wahab: " LOL madry 3anich "

Me: " Haha bes men 9ejy la t6awel o tc "

Wahab: " Men 3yone;* "

So we went to the movie 3ugeb we decided to eat in B+F..

Wahab texted me " Ha wainech? "

Madre laish faj2a 7asait ena he's my boyfriend, kel digega he checks on me o yes2alne wainech.. Walah 7ady mestansa, ya3ne a7es wanasa someone cares!

Me: " Ray7a B+F you? "

Wahab: " Now bentghada bas madry wain;p "

Me: " B+F (y) "

Wahab: " Mmm you think;p "

Me: " Eeh! "

Wahab: " Khala9 okay agolehom "

Me: " Okay, o gouli etha betyon wela la "

Wahab: " Betyen teg3iden weyay? "

Me: " Chan zain.. "

Wahab: " LOOOOOL!:* ee walah "

Me: " Hahahah "

Wahab: " Benyey "

Me: " Good "

So they came o g3adaw bel 6awlat ele jedamna bes 3ala side elyemen o Wahab kan ga3ed e6ale3ny la2ana emjabelna..

One of the girls: " Lulu fe wa7ed menhom ga3ed e5izich, the hottest one! "

Me: " Haha la shaku yet'haye2 likom! "

" I think he wants to take your number " she said.

I replied " SHAKO! Ya3ne etha elwa7ed 6ale3ich khala9 it means ina he wants to take your number aw your pin o e9er elwath3 ma9khara? Sh'hal tafker? Ambaih kabray 3aglech shwaya! Mala da3y et7achain 3an el9bay o et2alfen 7achy witgolen ohwa yabe esawi o yabe yakheth wentay a9lan mat3arfena! "

She was shocked, actually all of them were shocked " Lulu haday, shfech shda3wa! "

Fay betrage3 * as always * : "  La la 9a7 kalamech Lulu, 3ain el3agel.. May9er na7kum 3ala elensan eh eh, na3am.. Ana a2ayed 9ara7a "

I laughed..

O we continued on chatting..

Radait elbait.. Fay betnam 3endy!

We watched another movie 3ugib ga3adna ensolef!

I was chatting with Wahab too..

Wahab: " Lulu abi agoulech shay, la2ana jed khala9 I can't take it anymore! "

Me: " Shfeek what's wrong? "

Wahab: " Lulu ana bagolech ele 3endy ou please don't reply ela 3ugib ma a5ale9! "

Me: " Okay.. "

My heart started beating SO fast, laykon begolha?

Oh no!

Not today, mu el7een!

I'm not ready!

I don't want to lose him..

I DON'T WANT TO!

Wahab: " Lulu I don't know how to say this bes walah el3athem since I first saw you 7abaitech, o lema 3araftech akthar 7abaitich akthar, kelyom ga3id a7ebich akthar men elyoum ele gabla.. I can't take it anymore! I want you to be mine, o ana kent khayef agolech 3ashan ma i9erli nafs ele 9ar ma3a Khaled, Lulu ana mabech tekreheni.. Etha ma taben it's okay ra7 afham! Bes ya Lulu walah el3athem ene A7EBICH! I've never felt this way before.. I think about you 24/7 entay shemsawya feni? Bedun ma a7es akteb 3ala my books your letter! Kelmen emla7eth ene met'3ayer! Entay '3ayarteny.. You made me realise ena still fe banat san3een o kafu yen7abon! .. I LOVE YOU! "

Well...

I don't know what to say!

I have to deal with this ebro7e, bedun musa3dat Fay..

" Wahab, thank you so much 3ala hal kalam.. 7abetek el3afya!x I really like you too.. Mu ga3da at'3ashmar! Bes I can't do this. Mu 3an ena el3aib feek aw shay, la bel3aks ent rayal o yenshad feek elthahar welni3em walah, bes ana ma terabait 3ala hal shey.. Wahab walah I really appreciate kel ele gelta, oo enta 3ala 3aine o 3ala rasy.. O ana a9lan a5af men hal suwalif! Shyeswa 3alay lo ahley e3refaw? Ana ra7 arou7 feha.. Mabe a5ser the8at ahaly.. I'm really sorry! " I replied.

A tear fell from my eyes..

Did I just reject the one that I LOVE?

Wahab: " Walah Lulu ma etkhayelain shkether kebartay eb 3aine 3ugob hal 7achy, I'm sorry walah.. It was a mistake ene geltlich 3an ele feny! Alah iwafgech enshalah;* wentay bent welne3em feha! "

Me: " Thanks so much Wahab!x I think mala da3y 3endyak bbm.. I'm sorry! I have to delete you "

Wahab: " It's okay, nice to meet you Lulu "

Me: " Nice to meet you too Wahab! "

And I deleted him!

I cried my head out.. MADRY LAYSH SAWAIT CHETHY!!!

ANA A7EBA WALAH A7EBA!!!!!

Ahhhh:")

I told Fay what happened..

Fay: " LULU BEDAMECH ET7BENA 3AYAL LAISH SAWAITAY CHETHY? "

Me: " Fay ra7 ared wa3ed wagoul.. I wasn't raised that way, Fay ana wela 3omre takhayalt ene ra7 akalem! A3ayeb 3ala ele ekalmon oo ele ewa3don o ele e9er bainhom calls o hal ma9khara akher shay ana a9er menhom? O mu 3an chethy.. Fay ana lo bakalem bakalem 7ub zawaj, o al7en taw elnas 3ala elzawaj! O Shyeswa 3alay lo ahaly daraw 3any? Umi.. Uboy.. Ahmed! Aghla nassy hathoul, ra7 a6ee7 men 3ainhum! Itha ohwa e7ebni men 9ija ra7 yan6er lama nekbar o edish men elbab, mala da3y hal suwalif! O etha kalamta now ferthay it didn't work out between us, ana ra7 ag3ed chethe em3alega? O tara elbent ma 3indaha shey ghair sum3at'ha.. Etha ra7at elsum3a ra7 kelshay! Ana ma agoulech ena Wahab eb yamshi o yetkalam 3ani.. La bel3aks adri ena uhwa khosh ensan o gad elthe8a, bes I can't do this! Fay walah el3athem o 8asaman bela ena A7EBAH A7EBAAAAAAAH A7EEBAAAAAAH! Bas 7a6ait sum3ety foug kelshay "

And I started crying all over again..

She hugged me while saying " Its okay, kel ele ga3da etgolena 9a7! "

Me: " Fay I lost Wahab "

Fay: "  Sh-shh.. Its okay! "

Me: " No it's not, thaya3t ele a7eba men edy "

Fay kanat sakta, she didn't know what to say..

Alah kareem..


1 comment: